Koh Tao! Igen?

Ja! Da var man en sadan dar Diver dara! :) Eller ska man saga Advance diiiver!

Det var tankt att vi skulle dyka den 2 jan men jag och varan instruktor Aaron var lite rasliga sa det blev inget den dagen sa vi kurrerade oss och dok den 3.
Det blev 2 dyk den 3jan och det var de hafftigaste dyken vi gjort! Galet roliga var de! 

Vi gjorde att vrak/djupdyck, vi var nere pa 30 meter och det var en harlig kansla att simma over en stor militarbat. 
Teorin vart avklarad den 4 sa da vart vi officiellt advace divers :)
Da vart det en riktig fest! Och sa var det tankt att jag skulle ta en bat pa morra... men icke da nar jag kom dit sa gick det ingen bat forns pa kvallen sa det var bara att boka den, strosade omkring lite lag pa stranden och POOOFF!

Jag packade mina saker och gick kanska raskt tillbaka till dar jag och Patrik bodde.... Jag kom pa att jag hade mitt pass som depposition for varan nyckel..... Jajjemen det var tur att det inte gick nagon bat nar jag ville aka :)

Sa jag sa hej da till Patrik anu en gang....
Gick ombord pa baten och somnade nastan pa en gang, vakande runt 6 pa morra.... Alla sag sa mysko ut nastan lite ledssna... vad ar det med er? Vi ar ju framme jag ser land... Eller?

Nae baten hade gatt sonder efter nagra timmar och sa hade vi blivt bogserade hem.

Sa jag fick ta baten nasta kvall... som ar om 30 min! wiii 

Det var ju varst for de som skulle med flyg och for de som visumen gick ut... men men... nu bar det av for mig i alla fall!

Puss och kram Pa Tao! *betyder skoldpada pa thai* 5 dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0