VI är framme i alla fall!

Ja, vi är ni framme och jag ligger på sängen efter sömn och mat men det var en lång väg hit!

Det började med att jag gick upp 2.54 (snosade en gång) klädde på mig och sedan gick jag ner med mina väskor. Patrik och Jonny boy kom och hämtade upp mig och jag hann nog inte mer än ta på mig bältet så somnade jag. =)

Vid flygplatsen så tog vi en macka och lite juice, för att sedan gå igenom säkerhetskontrollen, gaten och sedan in i planet!

Men planet blev försenat så när vi landade så SPRANG vi mot andra planet, vi kommer fram svettiga som svettiga indier… Tyvärr det är för sent…. Aja… Det var försent när vi landade då de inte skulle få över vår packning även om VI kom i tid.

Men vi hade turen nog att det gick ett plan 40 min senare men det skulle gå via Istanbul och sedan Mumbai. Då skulle ju våran packning komma till det planet istället…

Men det var ju inte bara vi som blev drabbade av det här, det var en Indisk kille som också. Han hade pluggat i Sundsvall till någon slags kemi shoosan. Vi sa att vi satt i samma båt. *Ja eller samma flyg i alla fall*

Men det var bara att sätta sig på nästa plan, när vi kom fram och skulle ta planet mot Mumbai så frågade vi om våra väskor var med planet OCH DET VAR DE!! Vi vart glada men jag anade ugglor i mossen.

Det här flyget var nice, med skysta filmer och god mat så väntade vi på våra väskor… och vi väntade och väntade…. ICKE!



Det var bara att gå till en disk och så hjälpte de oss att anmäla dem försvunna. Vi var gaaaalet trötta så det var bara att ta en taxi till ett hotel som vi nu sover på och vilar ut, i morgon skulle våra väskor komma.

Aja vi får se när nästa inlägger kommer. Over and out! Malmö Aviation ”Vi bryr oss”

Puss och kram på Indiska barn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0