Fäst!

Nu kommer jag att uppdatera för första gången på Jätte länge!!!
Det som hänt sedan senast är Min och Philips Sverige/Norge Resa! som fortsatte upp till norr och ner till söder igen!
Det har varit en jätte häftig kräftskiva hos Erik som blev något ut över det vanliga!
Sedan så har man gjort mycket kul, bland annat så har jag och Erik Josefsson varit på Rhodos!
Träffat några nya underbara vänner som man aldrig kommer att glömma!
Jag har fixat och donat med bondgården =)
Nya destinationer är inplanerade!! Indien, Nepal Thailand, Laos Kambodja, Filippinerna och slutligen Australien igen!
MEN!! Innan jag och Patrik beger oss av så ska vi ha en Fäst!!!
En galen fest! Det kommer att mycket underbart folk! Tyvär så har vi inte kunnat bjuda alla som vi velat men det blev många ändå!
Hoppas att det blir en bra fest! Men det kan ju inte bli annat än bra när vi bjudit sånt underbart folk!!!
Puss och kram Fäst i ladan! =)
Nu kommer jag att uppdatera för första gången på Jätte länge!!!
Det som hänt sedan senast är Min och Philips Sverige/Norge Resa! som fortsatte upp till norr och ner till söder igen!

Det har varit en jätte häftig kräftskiva hos Erik som blev något ut över det vanliga!


Sedan så har man gjort mycket kul, bland annat så har jag och Erik Josefsson varit på Rhodos!


Träffat några nya underbara vänner som man aldrig kommer att glömma!



Jag har fixat och donat med bondgården =)


Nya destinationer är inplanerade!! Indien, Nepal Thailand, Laos Kambodja, Filippinerna och slutligen Australien
igen!


MEN!! Innan jag och Patrik beger oss av så ska vi ha en Fäst!!!


En galen fest! Det kommer att mycket underbart folk! Tyvär så har vi inte kunnat bjuda alla som vi velat men det blev många ändå!
Hoppas att det blir en bra fest! Men det kan ju inte bli annat än bra när vi bjudit sånt underbart folk!!!
Puss och kram Fäst i ladan! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0