I See dead People!

Ja da har man lite daliga nyheter att tala om!

Jag och putte har blivit av med vara vaskor med bland annat pass, kort  och laptops i dem sa det ar nog darfor det inte ar lika frenetiskt uppdaerande. Men men ar huvvudet dumt far kroppen lida.....

Som "tur" var sa var det bara mitt pass och mina kort som blev stulet sa just nu ar Patrik min "sugar mama" :) han betalar allt. Jag far skriva en massa lappar som paminelse. :)

Detta hande i Jaipor da vi skulle kopa glasogon till Patrik, sa Patrik hade bade kort och pass pa sig. Men jaja... 

Det var bara att bita i det sura applet och ga vidare, mot Delhi och fixa nytt pass. Det gick snabbt att losa och sa fick vi en tagbiljett mot varkala.

Sedan tog vi nog det absolut langsamaste taget som har uppfunnits!!! Det tog 15 timmar att aka 77 mil.....
Nar vi kom fram sa kom det fram en kille med skylten Mrhanspatirk.... Vad fan star det dar... Jaha... Mr Hans Patrik.... det ar vi... :) Vi var jatte torstiga och hungriga sa det forsta som stod pa schemat var tva flaskor vatten och en pase med saffransbullar :)

Men Patrik kande sig lite dalig sa han spanderade resten av dagen pa hotellet. Jag kollade lite turist grejer och avslutade kvallen med att titta pa branda lik..... Ja hyffat mysko avslutning men det kommer en lite mer detaljerad historia av antigen putte eller sa tar jag en annan dag da jag bara har 5 min kvar pa internet!


Puss och kram i duschen :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tråkigt!! Hoppas allt löser sig. Sa han som .... I badkaret.

2011-11-29 @ 21:29:22
Postat av: sascha

Men lill kossan tur att du har den rätta inställningen för sånna här saker. Blicka framåt ljusare tider kommer:) Och tur de bara var matriella ting:) Saknar dig pusss

2011-11-30 @ 12:57:02
URL: http://blubbsascha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0