Skärshult!

Här är det ingen semester inte!


Vi jobbar och står i! Min syster vill ju lite hjälp med huset de bygger så jag är inte sen med att hjälpa till *När jag är hemma förståss :P*

Här är Syrrans hus.


Det nya huset som vi bygger


Slipa slipa!



Sen så är Det Orren! Han är inte som alla andra barn... Men jag tycker om honom ändå. =)


Men när vi var klara med att slipa golvet så bar jag mig av mot Fille! *D.v.s. Felicia*  Så åkte jag och klippte mig! Det vart ass bra, korthårig är man nu dårå! Gillar det skarpt!


Sen bar det av till putte! Då han har varit sjuk en längre tid men är då på bättringsvägen så man kan till och med hälsa på honom, det har man inte riktigt vågat förut!

Idag är det lite sämre väder men det går att jobba ändå, ska byta däck på philips bil och sedan så ska jag till Skärshult igen!

Lite tråkig uppdatering men så är det!

Puss och kram på Fille med saxen! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0