Operation? :)

Vi har natt varmade breddgrader! Sitter pa varat Guest House i Bangkok!

Vi hade tagit ut en summa i Kolkata *Indien* och sa satt vi sista kvallen, ska vi ta ut mer... Nae vi snalar lite och kakar pa planet. Det blev en lite frulle, sedan begav vi oss av till flyget. Det var inga konstigheter, vi var valldigt i tid till varat flyg *for en gangs skull :)*

Vid vanthallen bredvid gaten, dar traffar vi en stockholmare och da menar jag riktig stockholmare. :) Det behover inte vara nagot daligt *men det ar det :)*

Nae ska inte saga sa, hon var jattetrevlig men valldigt fin i kanten sa att saga. Vi pratade med en del med henne och henns kompis Professorn, de jobbade med "att forbattra vattensystemet i utveklingslander"

Vi pratade en stund om ditt och datt for att sedan kliva pa planet *vi har varit pa riktigt mysko flygplatser pa senare tid. Kathmandu var mysko da vi kollade pa skylten om att de var in-checkning och sedan blev det boardning och sedan sa fragade vi vart... "Sitt ner det e lugnt" fick vi till svar och sedan kom de och fragade om vi inte ville till kolkata?... Joo... Ja men kom med da! Sa pa bussen till flygplanet var det bara jag och putte. Sa kort och gatt sa stog det inte nagonstans vilken gate vi skulle till och de ropade inte vart det var boarding heller... och nu sa sitter vi och vantar och ja ingen info om att det ar forsenat eller nagot pa den har... och en halvmysko visitation hade vi ocksa... men men sa ar det.*

Pa planet i allafall sa blev det inte riktigt som vi tankt oss, vi hade tankt att ata i mangder och sedan ta nagon ol... men ICKE maten var inte inkluderad och det var inte ens tal om nagon ol.... sa... eftersom vi handlat slut pa alla vara pegnar i kolkata fick vi sitta dar med svansen mellan benen.*hungriga allts..* :)

Val framme i Bangkok sa tog vi oss till Khaosan road! Vi hittade ett boende och sedan forsokte vi hitta varan kompis Iain, vi hade traffat honom i Nepal och sa skulle vi festa med honom pa kvallen.

Vi traffade honom och sa visade det sig att han var sjuk... Sa han gick hem efter att vi tagit en och pratat lit, vi blev inte speciellt langvaraiga vi heller. Jag fick lite ont i magen pa kvallen men men gick och la mig och tankte inte mer pa det.

Men morgonen efter sa hade jag fortfarande ont och det ville inte ge sig. Jag gick hela dagen och hade ont, Patrik hade fatt lite bajsfest sa han var inte helt hundra han heller men jag gick runt dar med ont i magen och sedan sa skypeade jag hem och sadar.
Da fick jag radet att ga till sjukhuset sa det bar av dit for att kolla blindtarmen... *Fan va coolt operera sig i Thailand? :P*

Aja, tog Taxin dit i allfall och klev in. valdigt bra behandlad blev man, fylla i lite papper och sedan var det bara att aka rullstol.. Jag sa att jag kunde ga men vill de kora mig sa klagade jag ju inte.

jag fick ligga och vila lite innan lakaren kom*Hmm man kanske skulle overnatta har det var ju ass skyst sang och kudde.... Hmm nae Patrik skulle kanske bli orolig om jag inte kom hem.. samt nagon dar hemma :)*

Det kom en lakare med handske och sa att jag skulle dra ner byxorna.... jag bara oj jaha ar det dar man kanner om man har ont i magen... aja och sa stoppade han....

nae sa var det kanske inte.. han kom och sa kande han mig pa magen.. ar det har du har hon.... emm jaa men inte som varst.... och sa kande han lite hogre.. har da... JA DAR!!

oki... Har du ont har... *da kande han pa samma stalle om innan* Ja jag har ont dar men inte som varst.. Sedan sa kande han hogre upp... har da... JA dar har jag ont....

Ja det ar viktigt att det blir ratt for den har undre ar blindtarmen sa det maste bli ratt och sa kande han en tredje gang... ar det har du har ont... ja jag har ont har men inte som varst..... Och har da... JA dar har jag ONT!!! :)

Ja da ar det inte blindtarmen da ar det bara en Inflamation.... Sa du ska fa 2 sprutor och lite piller sa ska det blir bra.. oki doki..

Sa det blev en rakare i rumpan och en i armen,  sedan piller och hemgang.

Nu sa har vi kopt bussbiljetter ner till Krabi.

jag mar lite battre och Putte lite battre sa i morgon bar det av! :)

Puss och kram "upp i rumpan" :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

God Jul Bror! Kul att få prata med dig!

2011-12-25 @ 15:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0