Happy New Year!!

Det har han en hel del sedan forra inlagget! Jag och Patrik var ju pa on Phi Phi Don for en vecka sedan, da firade vi jul med pompa och ståt!

Det blev Julbord pa Unnis! Sedan begav vi oss enligt tradition! Till Reggaebar och fightas! *Jag var ju och slogs pa den baren 2008 24 dec, sa nu ar det tradition :)*

Jag och Patrik vann bada vara matcher, jag smiskade upp en hollandare och Patrik dunkade pa en 120 kilos svensk kottkloss!

Vi fortatte varat julfirande pa stranden, den har gangen kunde jag bade hoppa och dansa! * Det gick inge bra sist!*

Efter en sen kvall sa hem och duna!

Dagarna gick och da traffade vi en rolig prick vid namn Ebba Knutson *Hennes farbror ar den kanda Knut Knutson pa antikrundan*

Vi sa att det vore kul att ta ett dykcert innan nyar, sa vi begav oss av mot Koh Tao. Pa baten sa traffade jag tre st trevliga prickar fran stockholm som jag hangde med hela batresan, nar vi kom till land sa kom det en Thai och fragade om vi hade biljett och jag sa att jag var med dem och de visade upp sin biljett och jag fick aka med gratis till Koh Pangan! Som ar grannon till Koh Tao, da kunde jag ta en billig bat till Koh Tao dagen efter.

Vi borjade med att vi skulle ta ett Open water dykcert och nar vi var klara sa skulle vi aka till Koh Pangan och fira nyar.

Men det blev lite andringar i planerna sa vi har nu tagit Open water certet och ska paborja en advance kurs!
Vi blev lite foralskade i det har stallet sa vi stannar *pluss att en av vara nya zaeelandska kompisars bror ar har och vi firade att han har tagit sin dive master igar och det blev en blot historia utover det vanliga. Gar inte att beskrivas med ord... Bilder kommer snart :)*, nar jag ar klar med den har sa har jag redan bestamt mig var jag ska aka och dyka harnast!

Men nu ar det dags for att ta sig ett dyk och sedan fira NYAR!! WIIII

GOTT NYTT AR ALLA! SAKNAR ER DAR HEMMA! PUSS OCH KRAM INGEN JULGRAN! MEN EN MASSA FISK!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0